O ciobitura mai mare de 5 centimetri in diagonala sau o crapatura mai lunga de 30 de centimetri va duce (cu siguranta) la nevoia de a v – ghinion! Ai de ales intre un parbriz OEM sau unul Aftermarket.
Inlocuirea parbrizului este un proces in 4 pasi. Prima data, zonele caroseriei masinii din jurul parbrizului precum si cele de pe interior sunt protejate cu o panza sau un alt material asemanator. Apoi, parbrizul este taiat de la margini si indepartat, la fel ca si orice adeziv sau etansator, lasand rama curata.
Dupa aceasta se aplica un grund pe interiorul ramei in care va fi montat parbrizul, iar pe marginile noului parbriz se aplica un adeziv special etansant, pe baza de poliuretan. Dupa o scurta perioada de asteptare, parbrizul se monteaza cu grija in rama.
Tot procesul de inlocuire a unui parbriz dureaza de obicei de la o jumatate de ora pana la o ora.
Dar – inainte de a pleca la drum, majoritatea firmelor cer ca masina sa stea pe loc inca cel putin o ora, pentru a da timp adezivului sa se intareasca si sa faca priza. Deci daca inlocuirea parbrizului a fost facuta la tine acasa, toate-s bune si frumoase, dar in caz ca trebuie sa te deplasezi cu masina la atelier, fa-ti o programare in prealabil.
Exista modalitati bune si modalitati gresite de a schimba un parbriz, deci chiar si cand ajungi la un atelier de parbrize, asigura-te ca faci o verificare prealabila a acestuia si te asiguri ca respecta standardele in domeniu.
De asemenea, pentru a mentine un parbriz in stare buna, asigura-te ca stii cum si cand sa il cureti.
CONTACT:
SUNA ACUM
Adresa: Calea Serban Voda Nr.231A Sector 4, Bucuresti